Velkommen til Kursstige BAD: Service – Fornøyde badegjester
Få grunnleggende kunnskap og forståelse for hva som gjør badeopplevelsen trygg og positiv for alle som besøker deg, slik at gjestene får lyst til å komme tilbake! Kurset er for medarbeidere i bade- og svømmeanlegg i hele Norge.
Deltakerne skal få mer kunnskap og innsikt om kunders/gjesters forventninger, generelt – og badets gjester spesielt. Treningen tar utgangspunkt i: «Med kunnskap og lyst».
Hovedtemaer:
- Å bidra til at alle som jobber i badet gjør sitt ytterste for å få fornøyde gjester – slik at de får lyst til å komme tilbake
- Å gjøre opplevelsen i badet trygg og positiv for alle
- Å sørge for at alle rom, lokaler og haller er rene, ryddige og klare for gjestene
- Å sørge for en god og positiv arbeidsplass, der alle bidrar til at det blir gøy å komme på jobb
Undervisningen varierer mellom teoretiske perspektiver, utveksling av ideer og erfaring samt teamarbeid.
Kompendiet til kurset vil bli tilsendt digitalt.
Det legges opp til gode pauser og lunsj, kaffe mm. er inkludert i kursavgiften
Det tas forbehold om minimum 7 påmeldte for å gjennomføre kurset.
Følg oss på sosiale medier