Velkommen til Kursstige BAD: Service – Fornøyde badegjester
Få grunnleggende kunnskap og forståelse for hva som gjør badeopplevelsen trygg og positiv for alle som besøker deg, slik at gjestene får lyst til å komme tilbake! Kurset er for medarbeidere i bade- og svømmeanlegg i hele Norge!
Deltakerne skal få mer kunnskap og innsikt om kunders/gjesters forventninger, generelt – og badets gjester spesielt. Treningen tar utgangspunkt i: «Med kunnskap og lyst».
Hovedtemaer:
- Å bidra til at alle som jobber i badet gjør sitt ytterste for å få fornøyde gjester – slik at de får lyst til å komme tilbake
- Å gjøre opplevelsen i badet trygg og positiv for alle
- Å sørge for at alle rom, lokaler og haller er rene, ryddige og klare for gjestene
- Å sørge for en god og positiv arbeidsplass, der alle bidrar til at det blir gøy å komme på jobb
Det blir en god miks av teori, idéutveksling og teamarbeid.
Kompendiet til kurset deles ut ved kursstart.
Mat og pauser er viktig for å prestere godt. Det blir derfor godt med pauser og felles lunsj begge dager, samt felles middag
Det tas forbehold om gjennomføring av kurset med fysisk oppmøte. Dersom kurset bør holdes digitalt med hensyn til gjeldende smittevernrestriksjoner, blir kurset isteden gjennomført som 4 økter i uke 11 og 13, fra kl. 9-12. Datoene blir de samme opprinnelige datoer + 29. og 30/3.
Det tas også forbehold om minimum 6 påmeldte for å gjennomføre kurset fysisk eller digitalt.
NB! Påmeldingsfrist: 01. mars.
Følg oss på sosiale medier